Mondy morning

God Morgon!

Denna skolvecka är riktigt kort för mig, bara två dagar. För på Onsdag har vi något som kallas "Fågelskådning" vilket innebär att vi klockan 5 på morgonen åker ut till ett naturreservat och kollar på fåglar. Men sen så slutar vi klockan 8, på morgonen alltså. Kan vara lite jobbigt att komma up, men så hemskt är det inte faktiskt, men de är inte försten på Onsdag.

Idag kör jag på mina snyggingar till jeans från New Yorker och en enkel vit tröja med lite volanger. Ska försöka få mycket gjort idag i skolan, sen ska jag trycka mitt linne när jag kommit hem. Sen funderar jag på att gå till gymmet, eftersom i slutet av veckan så är jag i Falun och spelar Innebandy cup, igen. Så då kan jag ju inte träna något, eller klart, Innebandy räknas väll som träning. Hoppas ni har en bra dag, Kram!







Namn Email Bloggadress