Hallon och Päron



God Morgon!

Detta är min frukost idag, päron yoghurt med special K, mandlar och hallon med ett glas päron och hallon juice. Ni kanske kan ana temat en aning? Haha. Ska iväg på någon teater/opera nu på morgonen med skolan. Vet inte riktigt vad det är, men hoppas det blir roligt. Det är innebandy träningidag också, den sista innan cupen nästa vecka. Svårt att få tider i hallen såhär dags. Och eftersom det är den sista träningen är det nog en ganska bra idé att jag går. Även fast det fortfarande gör ont i knäet, eller när jag böjer på knäet så drar det i såret vilket gör ont. Men jag får väll ta det lite lungt, eller nåt. 

Nej, nu måste jag äta min frukost, ha en bra dag!


kaffehörnan

så underbart friskt de ser ut

2012-05-09 10:05:55
Bloggadress: http://www.kaffehornan.se



Namn Email Bloggadress