Det var ett tag sen sist

God Morron!

Försovde mig idag för första gången på ganska länge. Brukade försova mig hela tiden förut, men det berodde mest på att istället för att snooza mitt alarm, stängde jag av det. Får typ panik av alarm, så jag vill inte höra det igen, därför stänger jag av det. Men nu så när jag ställt in 10 stycken alarm så går det mycket bättre, då kan jag stänga av allihopa men ändå veta att det kommet ett till. Men idag så orkade jag inte gå upp, men äh, blir ju bara 5 minuter sen. 

Har någon form av fiolkonsert idag med, vi sk aspela för lite mindre barn typ och så ska dom få prova spela fiol. Sen efter det ska jag till gymmet och träna lite. Vi hörs i eftermiddag, ha en bra dag!


Tonårsliv i USA

tack så mycket erika! :D

2012-05-16 02:44:47
Bloggadress: http://amandalingefeldt.blogg.se/



Namn Email Bloggadress