Designa egna skal till din mobil!

God Morgon!

Blev lite sent igår ändå, även fast jag skulle gå och lägga mig i tid. Idag ska jag spela fiol i Rönninge by. Typ ett litet ställe här där jag bor med ladugårdar och djur. Sen ska Mona sova här. WOOO, efter mycket övertalande lyckades jag få min mamma att ändra sig. Imorgon har våran kompis dansshow, så vi tänkte kolla på den, men hon bor lite långt bort, och hennes busskort fungerar inte på helgerna. Sen är det ju morsdag imorgon, så måste fixa min morsdag present till mamma. Ja, det var väll typ det. Nu ska jag duscha och bestämma kläder, och kanske öva lite..

Har förresten hittat en till sida där man kan designa skal till min mobil + en massa andra mobiler, och denna gång är det verkligen skal, och inte "skins". Jag har ju ett skin som jag beställde för ett tag sen på http://weskins.se/. (Läs mitt inlägg här)Men den har gått lite söner nu. hehe.. Fast måste bara säga att Weskins är superbra! Sidan jag hittat nu heter FryDaze, och där kan man designa egna skal till sin mobil, finns massor av mobiler, så kolla in den vettja! Billigt och bra också. Funderar på att beställa ett skal med en bild på mig som liten, men vilken bild vet jag inte, villken tycker ni?





Nea

Har inte hunnit läsit allt ännu, förlåt! Men bild 3 var super snygg att ha som skal! :)

2012-05-26 19:35:26
Nea

Alla bilder är jätte söta men jag gillar mest 3:an!! :)

2012-05-26 19:37:46



Namn Email Bloggadress