Vet ni vad det är för dag imorgon..?

Vet ni vad det är för dag imorgon...? Det är... MIN FÖDELSEDAG!! Yepp, imorgon klockan 13.14 blir jag 14 år! Yey! Fast dessvärre kommer det nog inte bli en så speciell dag. Jag har ju fiol den dagen och sen är det ju skola dagen efter. Brukar nästan alltid fylla år på Sportlovet, det är så mycket bättre! Men men, jag ska inte klaga. Jag fyller ju år trots allt. Men jag hoppas ändå ni har lite förståelse om det inte blir så mycket bloggning den dagen, men jag ahr ställt in ett tidsinställt med lite boktips. Sen ska jag väll ställa in något tills kanske. 

Har förresten stora problem med utskriften av inbjudningar till mitt födelsedagsparty som jag ska ha på Fredag. Vi har ingen färgskrivare hos mamma, så jag mejlade dom till pappa, så att han skulle kunna skriva ut dom och sen skulle vi hämta dom. Men det första mailet gick aldrig iväg, och sedan när jag försökte igen, använder mig av PDF så blev det någon stor text över allt. Så nu har jag maialt över allt i paint. Men det tar ungefär 40 år innan mailet kommer fram. Så ja, det tar lite tid. Jag hoppas jag får dom klara innan imorgon. Annars blir det lite sent att dela ut dom, kanske. 

Kram på er, vi hörs imorgon! Om inte, så hörs vi i övermorgon!


▲ Mohammedi's™

Tänkte tipsa om en ny och häftig tävling!

Vinn ett valfritt smycke från glittersten:

http://mohammedis.se/2012/march/work-in-progress.html#comment



Hoppas du vill vara med ;)

2012-03-05 23:47:08
Bloggadress: http://mohammedis.se



Namn Email Bloggadress