True love is forever

Go kväll!

Har ni haft en bra dag? Kom hem för ett väldigt bra tag sen från Innebandy matchen, vi förlorade. Med 9-1... Men men, vi kämpade på och ett tag i början stod det 1-1! Efter matchen åt vi lunch, eller kanske snarare tidig middag på McDonald's. Hehe, nyttigt nyttigt! Efter det när vi kommit hem fortsatte jag med min tavla. Och skissade upp den på Canvas tavlan och sedan började jag leta efter akylfärgerna, som jag säkert inte användt på 5 år. Men jag hittade dom i alla fall nere i källaren och då satte jag igång att fylla i konturerna. Det tog sitt lilla tag och jag blev nyligen klar med den. Kanske inte världens finaste, men med tanke på hur länge sedan det var jag målade senast, är jag faktiskt nöjd. Fast texten blev väll.. ja.. väldigt misslyckad.. Vad tycker ni? Ska föresten ta och fota allt jag har fått och sånt nu, ni får se det snart!




Fiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Älska bilden!! Du är gryym! <3

2012-03-11 20:48:00



Namn Email Bloggadress