It's Friday!

Hellu!

Hur mår ni då? Har ni haft en bra början på fredagen? För en gång skull försov jag mig faktiskt inte. Det börjar nästan bli en vana för mig börjar jag märka. Inte så bra. Våra fredagar är helt klart bäst, först har vi Spanska, sedan bild och sen åker vi till träslöjden. Så inga jobbiga lektioner. För jag gillar ju Spanska. Vi fick tillbK våra prov vi gjorde för ett tag sen och jag fick B. Så jag är nöjd. Och Vampire Diaries börjar ju idag igen! Äntligen, så ska hem till Felicia vid 18.30, för innan det dissar hon mig. Så jag får väll vara hemma och ha tråkigt, rolig fredags eftermiddag. Inte direkt. Men nu ska jag väll ta och hitta på något att göra. Vi hörs, antagligen imorgon eller senare idag!

1058069-12-1318533162953_large
We heart it


Yo

Älskar Fredagar. <3

2012-03-18 19:10:32
Bloggadress: http://adajnaajdini.blogg.se/



Namn Email Bloggadress