Ingen Bowling

Hej på er igen!
Skulle ju åkt och bowlat med min pappa, men dom från bowlingen ringde och sa att banan vi skulle bowlt på var sönder. Och alla andra banor var fullbokade. Så istället för att bowla åkte vi in tll stan och åkte gokart. Woo, mycket roligare. Sen efter det åkte vi till Texas Longhorn och åt middag. Fajitas med kyckling och grillade grönsaker åt jag. Och det var riktgit mättande, så vi skippade efterätten. Istället köpte vi chokladmandlar med kanel. Mums, så nu sitter jag med en liten skål med mandlar. Har förresten inte lämnat tillbaka mina skor ännu, och diag var sista dagen. Så verkar som jag får leva med dom, haha. Nejmen, mamma tror nog att om jag tejpar mina fötter innan jag använder dom i typ 2 veckor så borde jag nog sen kunna ha dom, utan att få blåsor. Får hoppas på det, för dom är ju så snygga!





Namn Email Bloggadress