Håller på att skissa..

Hej på er!

Har haft en ganska ull prppad helg så har inte hunnit blogga något särskillt mycket. Men nu när helgen nästan är slut så blir det vanlig uppdatering. Men först, så ska jag iväg på innebandy match. Vi ska mäta Åkersberga och jag ska stå i mål. Önska mig lycka till, för det lär inte gå så bra.. Ni ska få se alla saker jag har fått och lite andra roliga saker, eller vad man ska säga. Håller på att skissa upp för en tavla jag ska måla också, föreställande två händer som formar ett hjärta. Än så länge har jag bara ritat på ett vanligt papper, men ska sen skissa upp den på en canvas, eller vad det nu kallas och sedan fylla i med akrylfärg och lägga till skuggor och sånt. Hoppas den blir fin. Så här ser den första skissen ut. Vi hörs senare, Ha en fortsatt bra dag allihopa!



Har försökt rita av denna bild (källa)





Anonym

http://www.dragoart.com/tuts/6819/1/1/how-to-draw-heart-hands.htm



Kanske är till någon hjälp :)

2012-03-11 21:08:25



Namn Email Bloggadress