Hair donut

Hej på er!

Hur har ni haft det idag? Kanske har ni haft sportlov, eller så har ni som jag varit i skolan eller på arbetet. Eller kanske något helt annat, vad vet jag.

I alla fall hade svenska idag i skolan, vi håller på att läsa Tusen gånger starkare, som jag redan har läst tyvärr. Så lite tråkigt är det. Fast boken är fortfarande väldigt bra, helt klart en bok som flera borde läsa! Tror nog jag ska göra ett litet boktips inlägg snart. Sen skapade jag eget Natriumklorid, vanligt salt som vi använder i maten på NO:n. Och medan jag höll på med det så missade jag lunchen. Så har precis ätit en skål med yoghurt här hemma. Borde nog äta något mer också egentligen. Sen så gjorde jag prov på Salter och det gick väll helt okej. Känns som den här dagen har varit längre än vad den låter som..

Hade föresten en (hemmagjord) hair donut i mitt hår idag. Även fast jag har kort hår så fungerar det faktiskt. Och det är enklare än vad man kanske tror att använda den. Kan lägga in en liten bild guide sen säkert. Ska träna innebandy idag, som vanligt. Så vi hörs senare ikväll!



Anonym

Hey!

Sugen på lite shopping inför våran/sommaren?

Då rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Åhléns och Kicks!



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% gratis och det fungerar, har testat själv. :)

2012-03-05 19:22:00
Mimmi

Vinn länking på 700-100 bes och länkning för ca 1000 twitter läsare.

Nominera i rätt inlägg or forget it. Puss

2012-03-05 22:05:48
Bloggadress: http://mimmiiiss.blogg.se/



Namn Email Bloggadress