Dags att duscha

Hejsan!

Nu har jag lyckats lugna ner mig lite, eller vad man nu ska kalla det efter träningen idag. Förut på slutet har vi alltid kört fys, men n uska vi börja med intervall sprigning. Och fy vad det var jobbigt. Kommer aldrig orka nästa onsdag! Eller jo, det är bara att kämpa på. Det är väll dags att duscha igen då också, duschar ju varje dag nu förtiden! Det kan inte vara så bra varken för huden eller vattenpriserna. Haha, vad rolig jag var nu. Okej, men vi hörs lite senare.

Har föresten gjort en video på hur man använder en hair donut, men min dator har för lite plats (Hur i helvete kan den ha det? Det är för tusan en dator!) för att ha en video på sig... Nått säger mig att jag måste ränsa den lite, kanske.


Emme

Gud så fin du är!

2012-03-14 21:31:16
Bloggadress: http://craxu.devote.se



Namn Email Bloggadress