Är hemma

God Morgon!

Är hemma idag från skolan, när jag vaknade imorse kände jag mig inte alls särskillt bra. Så bestämde mig för att vara hemma. Så jag somnade om och vaknade nu ungefär. Så just nu sitter jag och dricker mjölk, jag seriöst älskar mjölk, mjölk är typ min drog.. Fast det var väll inte direkt det jag tänkte skriva om just nu.

Jag läste förresten ut Innan jag dör igår, som jag lånade igår. Hehe, läste ut 300 sidor på mindre än en halv dag. Den var husom helst bra, fast jag vet inte, det var något med boken som jag inte gillade. Kanske var det författarens språk.. Själva handlingen är super bra, samma sak med beskrivningar, men ja. Det var något jag inte gillade med den ändå.
Aja, nu ska jag väll gå och göra en riktigt frukost till mig, vi hörs lite senare!





Namn Email Bloggadress