Mina presenter

Det tog sin lilla tid, men nu har jag fotograferat allt jag har fått i födesledags present. nej förresten, kom på att jag glömde fota Maddes första present.. En body lotion som hon köpte i Amsterdam när hon var där i början av veckan. Hur som helst, har har ni allt förutom det! Sen fick jag ju pengar av pappa också, men dom är ju på mitt kort, så blir lite svårt att fotografera det... Och sen tog det 50 år för bilderna att laddas upp på bloggen..


Tro, Hopp, Kärlek-berlock från Felicia


Halsband och örhängen + mini mascara från Linnea


Nagellack och ring från Johanna


Nagellack, nyckelring och ansiktsmask(er) från Anna


Hair donut och hårnålar från Madde

Tho body shops Chokomania body lotion från Mona + en hair donut, men eftersom jag fick en av Madde så ska jag byta den till något annat.


USA-converse av Mamma och Lovisa!!!!!! :D


Böcker från Mormor och Morfar


Hälso bok från Mamma

Fake tatueringar av Mamma (hehe)


tiiilda

hej :) var köpte din mamma dom där skorna? har letat jätte länge efter dom :)

2012-04-12 19:17:10



Namn Email Bloggadress