Sista lektionerna innan sommaren!

Hej!

Hann inte blogga imorse.. hehe.. Men nu har jag kommit hem! Har räknat lite matte, spelat brändboll och haft träslöjd idag. Nu är alla lektioner klara innan sommaren! Nästa vecka är det bara stadsvandring, fotboll och städning. Hade ju tänkt köpa en Freebra idag, men otur som man har så har dom inte min storlek i beige, så jag får hoppas den kommer in innan Söndag, annars för jag ingen rabatt.. Haha, men gärna innan tisdagen. Skulle föest se på bio med Madde i stan, men vi orkar inte åka in till stan, så avbokade dom biljetterna och bokade nya här. Bion börjar 17.30 och tills dess ska jag bara ta det lungt. Hoppas ni får en bra fredags efetmiddag och kväll!




Sofia

men åh tack :D

2012-06-08 15:04:32
Bloggadress: http://byfia.com



Namn Email Bloggadress