Ni får hata mig

Okej, nu får ni faktiskt hata mig. Fast bara lite. För jag har faktiskt en ursäkt till varför jag inte bloggar något idag.. Så fort jag slutar (14.50) måste jag springa till bussen som går 14.55, fast den kommer typ alltid vid hel. Sen ska jag springa, eller gå hem och hämta min fiol, sen på direkten måste jag gå tillbaka till centrum och ta bussen igen till min fiol som börjar vid 16.00. Sen när jag slutat 16.20 går min buss 16.40. Okej, då kan jag faktiskt blogga lite. Sen är jag hemma vid 17.00 och då ska jag byta om till Innebandyn som börjar en kvart senare. Full packad dag! Och så kommer det vara varje vecka. Men jag får se till att ställa in några tidinställda eller blogga på mobilen. Förlåt!


wilma -

Sv; Vad roligt! Jag har dock gjort denna i Photoshop, fast vill väldigt gärna ha en sådan när jag blivit lite äldre! :D

2012-01-18 20:53:53
Bloggadress: http://canonflicka.blogg.se/



Namn Email Bloggadress