Lite nyårslöften och sånt

Tänkt att ett helt år har gått. Gud vad tiden går snabbt, känns som om det var igår som vi firade 2011 startade. Men nu är det 2012 och det kommer ta mig 6 Månader innan jag lär mig skriva 2012 istället för 2011. Men så är det. 2012 ska bli det bästa året någonsinn! Okej, så säger alla varje år. Så jag kan ju inte bryta på traditionen, eller hur? Ska ha godisförbud, börja träna mer, spara pengar och hålla koll på allt jag köper varje månad genom att spara kvittorna i en låda. Så när månaden är slut kan jag se hur mycket jag har gjort av med. Sen så ska jag innan året är slut se till att ha minst 200 unika bloggläsare, och så ska jag se till att börja lägga ut flera bilder. Önska mig lycka till. 2012, Here I Come!




moa

Sv: Åh someday parfymen luktar jätte gott!

Fin blogg btw. :)

2012-01-01 12:23:29
Bloggadress: http://moasomboggar.blogg.se/



Namn Email Bloggadress