Jeans

Kom hem alldelles nyss. Köpte ett par svarta låga tajta jeans från JC för 399 kr. Dom ser ju ut som alla andra jeans så skippar att ta en bild. Kan ta en bild någon gång när jag har på mig dom. Nu ska jag hjälpa mamma med middagen, det blir kyckling tacos. Mums. Sen om det inte blir försent ska jag träffa Linnea, annars ska jag bara fortsätta kolla på Pretty Little Liars. Vi hörs!


Anonym

Vet att alla skriver en massa skit snack om hemsidor som inte funkar att tjäna pengar på.



Men efter att ha forskat alla dessa hemsidor i månader så hittade två som verkligen funkar utan att behöva köpa något? Få liksom 200 på 2 dagar WORT IT!



LÄS HÄR:

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

2012-01-08 18:47:23



Namn Email Bloggadress