Dags att skriva något..

Nu kanske det är dags att srkvia ett inlägg. Som jag skrev förut var jag uppe nästan hela natten. Till klockan 8 ungefär. Fråga inte varför, men jag hade en hel del saker som jag tänkte på. Vaknade vi ungefär 13.00 men låg kvar i sängen tills 14.00. Sen gick jag upp och följde med på årets första innebandy match för min syster. I Bele Barkarby. Dom förlorde synd nog med 5-4, men det var väldigt jämt. Idag ska jag lägga mig tidigt. Kanske dags att börja vända tillbaka på dygnet, jag börjar ju på Tisdag. Men imorgon ska jag sova och fixa mina naglar och sen träffa Felicia när hon slutat. Alla har inte lika mycket lyx som jag som har studiedag imorgon. Men nu ska jag göra något annat än att sitta vid datorn. Vi hörs!


Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

2012-01-09 07:32:07
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/
Rebecca

Vilken fin blogg du har! :)

2012-01-09 10:51:14
Bloggadress: http://rebeccahelena.blogg.se/
Monii

Hehe, Bele Barkarby var fotbolls laget jag gick i förut ;) Synd att dom förlorade ://

2012-01-10 20:26:01



Namn Email Bloggadress