Bloggar imorgon

Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra helg, min har varit riktigt rolig men nu är jag helt slutkörd. Ska seriöst gå och lägga mig 20.00 ikväll. Orkar inte skriva så myckt just nu, ska lägga mig i soffan och bara slappa. Vem vet, jag kanske somnar, men först ska jag beskriva min helg lite snabbt.

Lördag: Hade match på morgonen i Älvsjö, vi förlorade synd nog med 9-5. Efter det åkt ejag hem och duschade, Felicia kom hem till mig och vi städade inför filmkvällen. Sen gick vi till Centrum och köpte snacks, Lunch/Middag på Sandys och hyrde film, American Pie. Sen kom Mona och vi spelade kort och lyssnade på musik och hade förfest, haha. lol. Sen mötte vi alla, eller alla och alla två personer i Centrum och vär där ett tag och åt på McDonalds. Sen gick vi hem till mig och såg på film, körde anden i glaset och pratade.

Söndag: Träffade Felicia i Centrum och vi gick runt där ett tag och kollade på olika kläder, köpte en fin stickad tröja på H&M. Sen skulle hon iväg på sin kusins födelsedags fest eller nåt och sedan dess har jag typ bara slappat. Visar en bild på tröjan imorgon, vi hörs!





Namn Email Bloggadress