Andra skoldagen

Hej Hej!

Kom hem alldeles nyss nästan, har bara hunnit ätit en tallrik med yoghurt. Vi har fått så himla äcklig mat dom två första dagarna i skolan. Laxgryta och sedan någon annan konstig gryta idag. Man kan ju tycka att dom borde kunna anstränga sig lite till, jag menar det är väldigt många som inte äter i skolan ju. men, det var inte direkt hela det här inlägget skulle handla om. Och jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera..

Senare idag har jag innebandy träning och efter det ska jag ta en låååång dusch. Nu önskar jag att vi hade ett badkar. Tänk vad skönt och ligga där i kanske 2 timmar eller nått. Men men. Efter det ska jag fixa mina naglar, om jag inte gör det redan nu. Dom är korta och fula och har fortfarande limrester kvar på sig. Hemska vill säga. Jag tror jag gör det redan nu. Vi hörs! 

(Och ja, jag har brist på rubriker)





Namn Email Bloggadress