Tips: NIVEA's Nagellack

Hej på er!
Tänkte börja dagen med ett skönhets tips. Det jag tänkte tipsa om är Nivea's nagellack. Själv ha rjag aldrig använt dom förut tills igår, och då upptäcke jag hur lätt det var att måla på. Nagellacket flyter lätt ut på nageln utan några fula pensel märken. Det räcker med bara ett lager för att få en ritkigt bra täckande färg. Nagellacket torkar också väldigt fort. Redan efter ungefär 20 sekunder har man en fin ganska hård yta. Än så länge vet jag dessvärre inte hur länge det sitter på nageln, men enligt en del andra bloggar så ska det sitta bra! Jag hittar däremot inte att någon av dom vanligaste sminkbutikerna såsom Kicks och Åhléns säljer Niveas nagellack. Lite synd, men jag hoppas jag kan inte någon annan butik som säljer det. Hoppas ni får en fortsatt bra dag!


Mathilde

Jaha där ser man. något att testa, älskar att måla naglarna. =D

2012-02-21 11:49:06
Bloggadress: http://happyfluffy.blogg.se/



Namn Email Bloggadress