New Shoes

Här är skorna jag köpte igår på DinSko för 499 kr. Jag har ju bloggat något inlägg om dom tidigare, och nu bestämde jag mig för att köpa dom. För tänk om min storlek hade tagit slut. Har suttit och kollat in DinSko's hemsida hela tiden för att se att ingen köpte dom. Fanns nämlingen bara en kvar av min storlek Hur som helst så kommer dom bli perfekta till våren när all snö är borta. Kan inte all slask bara försvinna så jag kan börja använda dom! Åh.. Så himla fina dom är. Gillar ni dom?

Klcika på bilden så kommer du tills skons produktsida.



Linnea

Erika har du tagit dem där bilden? För liksom hur gör man sånna där "skyltar" eller texter på en bild för när jag gör det blir det bara konstigt. Hahah du måste tycka jag är dum i huvudet men aa.. :)

2012-02-19 18:13:46
Bloggadress: http://nennizz.blogg.se/



Namn Email Bloggadress