Vill ni lära känna mig?

Hittade denna lilla roliga lista på denna blogg, så fyllde i den jag också. Nu vet ni lite mer om mig.

UTSEENDE
[] Jag är kortare än 160cm.
[x] Ibland tycker jag att jag är ful.
[] Jag har många ärr.
[] Jag blir lätt brun. (Fast jag har nte svårt för att bli brun heller)
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[] Jag har en tatuering
[x] Jag är osäker över mitt utseende.
[/] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis. (Om det inte gjorde ont också)
[] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[] Jag har mer än två piercingar.
[] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[] Jag har fräknar.

SKOLA/JOBB
[x] Jag studerar.
[] Jag jobbar.
[x] Jag har somnat i skolan/på jobbet. (När jag var yngre..)
[/] Jag gör nästan alltid mina läxor. (Har inga läxor direkt)
[] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[] Jag underkändes (eller avbröt) mer än en kurs i fjol.
[x] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. (Pennor säkert, eller sudd)
[] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETEN
[x] Jag har sagt ”lol” i en riktig diskussion.
[ ] Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer.
[] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[x] Jag har gråtit av skratt.
[x] Jag har limmat fast min hand i något.
[] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[x] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.

HÄLSA
[] Mina tonciller har tagits bort. (WTF?)
[] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[] Mina visdomständer har tagits bort.
[] Jag har genomgått en allvarlig operation.
[x] Jag har haft vattkoppor.
[] Jag har haft/har astma.

RESANDE
[/] Jag har kört/åkt mer än 300km på en dag. (Ehm.. kanske, vet inte)
[x] Jag har flugit.
[] Jag har varit i Thailand.
[] Jag har varit i Kina.
[x] Jag har varit i Sverige.
[] Jag har varit vid Haldefjäll.
[] Jag har varit i Afrika.

ERFARENHETER
[x] Jag har tappat bort mig i min hemstad.
[x] Jag har sett en fallande stjärna.
[x] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.
[] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
[x] Jag har tryckt på alla knappar i en hiss.
[] Jag har sparkat en kille mellan benen.
[] Jag har flygit fallskärm.
[] Jag har gått ”skinny dipping”.
[x] Jag har lekt sanning eller konsekvens.
[x] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.
[] Jag har vart i bilen som krockat
[] Jag har krockat en bil.
[x] Jag har fångat en snöflinga på min tunga.
[] Jag har suttit på ett tak på natten.
[x] Jag har åkt taxi.
[x] Jag har ätit sushi.





Namn Email Bloggadress