Väldigt lång träning

Våran träning idag blev inte så lång. Istället för att gå ut och springa som vi brukar göra så pratade vi, och sen resten av träningen förutom 20 minuter så pratade vi ännu mera. Eller ja, hälften av laget. Andra halvan hade redan hört det i fredags, eller nåt. Och jag hade också hört det egentligen. Hur som helst, så ska mitt lag slås ihop med ett annat lag där vi bor. Eller om majoriteten tycker det är en bra idé så ska vi det. Det beror på att den nuvarande ledningen för vårat lag är usel. Dom satsar inte ett dugg och har inge visioner eller något alls. Jag hoppas vi byter, för det vore helt klart bäst för vårat lag, tycker jag i alla fall. Det ända sorgliga är att jag antaglgien inte kommer få behålla mitt nummer. Jag har ju nummer 10, och det brukar vara upptaget. Snyft.

Tror jag skippar att duscha idag, dels för att jag inte blev svettig och plus att jag typ duschar varje dag nu för tiden, då jag både tränar Innebandy och går på gym. Nej, nu ska jag göra något vettigare, som att plugga lite kanske. Vi hörs lite senare.


emma

Ny är jag igång igen.

- Ny start, nya tag! Klicka er in bara! http://emmabsvensson.blogg.se Kram!

Blondie is back!

2012-04-16 20:56:41
Bloggadress: http://emmabsvensson.blogg.se/



Namn Email Bloggadress