Spanska

Tjo på er. Håller på att plugga inför spanska provet. Kan alla glosorna nu, sen ska vi också beskriva en person. Men texten kommer bli skit kort, så jag började fundera på hur jag skullle kunna göra den längre. Kom på att jag skulle kunna lägga till vad personen har på sig för kläder. Men det vet jag ju inte hur man säger. Det ända jag vet hur man säger är "Vad har du på dig?" så jag satt och gissade lite på hur man kanske sa det men eftersom det kändes lite osäkert och eftersom google översätt aldrig har rätt när det gäller meningar fick jag komma på ett bättre sätt att ta reda på det. Så jag gick in på omegle.com och frågade runt om någon kunde spanska. Och efter många försök hittade jag en seriös person som hjälpte mig, och då fick jag reda på vad det hette; Ella lleva, och det var just det jag hade gissat på från börjar. Sen fick jag även reda på en annan sak jag helst hade velat sluppit och veta.. Ni kan ju gissa vad "Come mi pinga" betyder..







Namn Email Bloggadress