Ops..

Hej på er...

Förlåt för att jag inte uppdaterat något försten nu... Orkade inte på morgonen och sen så ja... Blev det inget med det. Förlåt mig.. Har i alla fall precis kommit hem från träningen och målat mina naglar svarta. Vi fick gratis glass också, på träningen alltså. Eftersom vi är bäst! WOO.. Kvällen planer blir att städa mitt rum, Mona ska sova här från imorgon till Lördag! På Fredag ska vi till Kista också, roligt! Sen så ducha är väll också vad jag tänkte göra ikväll, plugga inför mitt prov imorgon och så måste jag ju kolla på Revenge! Men vi hörs senare!




Emma

fin blogg! kolla gärna in min också och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. följa varandra via bloglovin? :D

2012-04-06 21:06:37
Bloggadress: http://emmawidahl.blogg.se/



Namn Email Bloggadress