Oh nej..

Hejsan!

God Morgon kanske jag också ska säga. Fredagen den 13:e idag, och jag har redan otur. Mamma har bestämmt att vi ska vaccinera oss mot livmoderhalscancer idag.. yey.  För er som inte vet så är jag LIVRÄDD för sprutor. Finns inget värre. Bara av att tänka på sprutor så börjar jag skaka.. usch. Oh fy.. Jag vill inte.. Men jag antar att jag måste, bättre det än att bli sjuk.. snyft. Önska mig lycka till.. 

Annars är väll dagens planer inte så speciella. Ska bara övertala mamma att jag ska få köpa den vita stickade tröjan på H&M jag kollade på igår för att jag var så duktigt och tog sprutan.. 

Alltså, ignorera mitt anskite


marcus

fin blogg du har :D

2012-04-13 15:12:14
Bloggadress: http://marcuswoxter.blogg.se/
Linn

Älskar din blogg, du är så söt!

2012-04-15 21:24:23



Namn Email Bloggadress