Monas present

Hejsan!

Kom hem alldeles nyss, har varit i Centrum med Mona och Anna, eller ja. Mest Anna och köpt en födelsedags present till Mona. Hon ska ha party på Lördag så jag kan visa er då vad det är för nåt jag köpte. Och Hej Mona, du läser säkert det här bara för rubriken, och nej. Jag tänker inte avslöja vad jag köpt. hehe.

Hittade en super duper über mega snygg klänning på H&M. Den skulle vara perfekt som skolavslutnings klänning. Men det är ju ett tag kvar tills dess så det känns ju lite onödigt att köpa den nu. Men tänk om den tar slut, den finns inte på H&M's hemsida. Och jag vet inte om det är bra eller dåligt... Jag la undan den tills imorgon så får väll fundera till dess eller nåt. Kommer nog inte köpa den eftersom det är så himla lång tid kvar. Snyft. 

Madde *host, host* har låst min mobil så kommer inte in på den för tillfället. Behöver PUK-koden, men har mailat pappa så jag hoppas han hittar den. Skulle ju tränat ikväll men jag tror jag skippar det, det regnar och jag måste gå till bussen sen hinner jag bara vara där i typ 20 minuter. Men jag kan nog träna imorgon i alla fall.







Namn Email Bloggadress