Hjälpt Linnea med hennes header.

Hejsan!

Dålig uppdatering idag med, förlåt för det. Men var ju med Anna, Madde och Mona efter skolan. Vi åkte hem till Anna och tittade på roliga YouTube video's, spelade spel och gjorde en rolig video med en app på Annan iPad. Sen följde Mona med mig hem och vi satt coh spelade Bomb It och pratade. Sen så var jag med Linnea och vi tittade på film, sen hjälpte jag henne med en ny header till hennes blogg, sen så gjorde vi, eller jag håller fortfarande på med att göra ett sånt här kompisarmband man gör av trådar. Fast ska ha mitt runt vristen, som en fotlänk. Har satt på en liten nyckel berlock från något gammalt smycke också. Så har haft det ganska fullt upp hela dagen. Ska till Kista imorgon med Mona, men uppdaterar er imorgon på morgonen! Sov så gott så länge!







Namn Email Bloggadress