Fiol konsert nästa

Hejsan. Har varit hemma nu ett tag sedan min fiol lektion slutat, har spelat Temple Run ett tag.. hehe.. Innan det kom till Android spelade jag det på min Mammas Iphone men sedan raderade hon det, så mitt super duper bra rekord försvann! Snyft, hade fått 6 miljoner typ. Nu är mitt bästa rekord 2,5 miljoner bara. Okej, tanken var inte att detta inlägg skulle handla om Temple Run, så nu byter jag ämne.

Har fiol konsert vid 19.00 men vi ska samlas nu vid 17.50, shit vad tidigt. Aja, den kommer antagligen sluta vid 20.30 ungefär så bloggar då, om jag hinner. Har spanska prov imorgon också så måste plugga spanska. Fast jag tror nog jag kan allt. Tur det. 




ami

Coolt som helst att du spelar fiol, hållt på länge? :D

2012-04-26 08:39:54
Bloggadress: http://silverlady.blogg.se/



Namn Email Bloggadress