Nämen, till mig?

Min päronpaj med after eight blev lite misslyckad. Eller det blev gott, men det såg helt mosigt ut.
Så valde att inte fotografera den. haha, ni är lyckliga som slipper se den.
Min familj fick däremot genomlida åsynen av den mosiga geggan.
Recept kommer snart i ett enskillt inlägg, håll ut bara.

Har precis tatuerat mig.. Haha, ja.. Fake tetueringar.. Cool jag är.
Men är lite för ung för att tatuera mig nu, så tills dess kör jag på bläck och fake.
Kan ni gissa vad det är.. Nej, det kan ni nog inte. Miranda Nallar!
Så himla söta dom är, köpte tatueringarna i Estland. Nu har jag bara 1 kvar. Snyft.

Slog precis in min underbara kopp från Indiska som jag köpte idag, hehe.
Ska ge den till mig själv i julklapp från mina katter, rolig jag är allltså.

Nawie


Fiaaa

Hahha Gulligt att du Nisse och Freja ska ge :D

Kram, vi ses på Torsdag, kolla mobilen föresten! Har skickat ett sms, men har inte fått svar <3

2011-12-19 07:51:04



Namn Email Bloggadress