Min dröm har gått i uppfyllelse

Lovade ju att berätta varför jag var så himla glad igår. Eller det kanske var idag. Hmm.. Sommnade vid 6 på morgonen, så har tappat bort tiden lite. Men det var ju inte direkt därför jag är helt exalterad och över lycklig. Fast jag var lite ehe.. "påverkad" av RedBull igår så man kan ju säga att jag överdrev en hel del. Skyller på det.

Okej, nu till saken. Ni kanske vet att jag letat efter snygga skal till min mobil (Xperia arc) en tag, ända sen jag kom på att jag ville ha en faktiskt. Det är ju lite svårt att hitta andra skal än till iPhone's. Men igår hittade jag en sida där man kan designa egna skal! Egentligen är det mer som skydd, man ungefär "klistar" på dom. Men det står att det inte blir några limm rester kvar. Finns även till andra mobiler, Ipad och Mac Books. Man väljer en helt egen bild och anpassar den efter mobilen.

Skalen till alla mobiler kostar 149:- och det är fraktfritt. Jag är väldigt inne på att ha något fint citat, är lite beroende av dom för tillfället. Här är mina två favortier jag satt ihop. Hjälp mig gärna genom att skriva citat ni gillar!

Nu undrar ni säkert vad sidan heter.. www.weskins.com är namnet på den!



Julia :)

Hejhej jätte fin blogg btw , men jag undrar vad du tycker om din xperia arc? jag funderar på att köpa en men vet ej om den blir för stor osv :) btw får jag länka bloggen din? :D

2012-01-29 13:01:54
Bloggadress: http://julialovstrand.blogg.se/



Namn Email Bloggadress