Imorgon slutar jag!

Imorgon får jag jullov, gud vad skönt! Men först måste jag upp 6.45 och ta mig till skolan till 8.20.
Sen ska vi spela vollyboll tunering, städa våra skåp och utvärdera. Tuff dag alltså.
Men sen, 18.00 tror jag, ska vi till kyrkan och ha avslutning. Nu tänker ni kanske, Kyrkan..?
Ja, vi har avslutning i kyrkan. Men vår skola är inte direkt kristen. Det är bara ett bra ställe att vara på.
För varje klass sjunger en jullåt, sen fikar vi och köper lotter och så. Ganska roligt faktiskt.

Nu till vad jag ska ha på mig, ska använda den blåa klänningen jag köpte för ett litet tag sen,
med ett par blommiga nylon strumpbyxor som jag köpte samtidigt, skorna är jag fortfarande
lite osäker på vad jag ska ha. Mitt hår har jag absolut ingen aning om hur jag ska ha.
Så svårt när man har kort hår att få till en ordentlig och snygg frisyr. Önska mig lycka till på den punkten.
Smink tänkte jag väll ha det "gamla vanliga" med eyeliner och metall blå ögonskugga.

Hoppas det blir snyggt, vad tror ni?


Sofia

Det kommer säkert bli superfint ! :D

2011-12-19 22:06:09
sannas rum

Åh vad skönt med jullov. Jag får vänta till torsdag eftermiddag!



Sv; tack, det gick hyfsat bra (:

2011-12-20 08:11:16
Bloggadress: http://sannasrum.se
Felicia

Vilken söt blogg du har! och vad roligt med texten som rullar i menyn ;) kram!

2011-12-20 12:54:33
Bloggadress: http://tvillingsyrran.blogg.se/



Namn Email Bloggadress