Borta bra men hemma bäst

Hej på er allihopa!
Kom hem för 45 minuter sen och har precis duschat och tagit bort mina lösnaglar. Har haft en riktigt bra julafton fylld med mat, presenter och gemenskap. Tror aldrig jag har varit så här mätt, eller jo. Kanske förra julen. Har fått en hel del saker, eller, i alla fall tillräckligt. Några av sakerna var i alla fall: En Jump Suit från Luffys.se, 12 Månaders Spotify Premium, 1 års premunation på Veckorevyn, 2750 kr sammanlagt. Säsong 1 och 2 av The Vampire Diaries (!!!), Lite kläder, UNO, Nagellack och en guldig Hair Mascara. Sen några fler saker, lägger ut en bild senare, när jag kommit hem. Ska till min Pappa och fira jul. Och efter det ska jag till Felicia och sova över. Så fort jag har övertalat Mamma. God Jul på er!





Namn Email Bloggadress