Android Appar

På min förra blogg skrev jag om 10 Iphone appar (Läs inlägget här).
Så nu tänkte jag skriva om 10 Android appar som jag använder.
Alla appar finns i gratis varianter!

Doodle Grub
Jag är väll ändå inte den ända om har saknat ett bra Snake spel till touch mobiler?
Det är ju så himla svårt när man ska trycka på skärmen eller vicka på mobilen och bara. nej.
Doodle Grub är ett snake liknande spel som är mycket enklare! Du vickar på mobilen men ormen, som i detta läge är en larv kan åka över sig själv och åker inte i raka linjer.
Piggy Adventure
Bästa spelet som någonsinn kommer finnas för Android, okej. Nu kanske jag överdriver lite.
Men nästan så. Få grisen, kon och kycklingen till målet genom att trycka på olika knappar.
UNO
Jag har alltid älskar UNO, Och det är ett måste för mig att ha på min mobil.
Jag tänker inte ens ta upp vad UNO är här, för om man inte vet det. ja. Då har man missat något STORT!
Deal & Be Millionaire
Någon som minns Deal or No Deal som brukade sändas på TV4? När olika personer skulle välja väskor och kunde bli miljonärer om dom valde rätt väska? Det är så denna app fungerar, men självklart inga riktiga pengar, en kul grej att göra för att su hur lyckosam du är.
Woman Log
Ledsen för det här killar, ni får bara tips på 9 appar. Den här appen är typ ett måste för tjejer.
Håll kåll på din mens och andra lite viktiga saker.
Tv.nu
Glömmer du bort att ett bra program eller film ska gå på TV? Inte nu längre,
ställ in en påminelse 10 minuter, 5 minuter eller kanske 1 timme innan det börjar så får du ett medelande.
PicPlz
Instagram ska ju komma till Androids, men vem vet hur lång tid de tar. Tills dess kan du använda PicPlz.
Ta bilder, lägg till effekt och dela. Koppla till Twitter, Facebook med mera. (Följ mig @ErikaBlabar)
Spool
Har du inget internet på din mobil men vill kolla en blogg, nyhets artikel eller kanske en video?
Medan du är hemma kan du "Spoola" länken och då, poff. Kan du på din mobil kolla på sidan utan internet uppkoppling.
Days Left Widget
Räkna ner till en födelsedag, semester eller något annat viktigt, Lite rolig widget som du kan ha på framsidan.
Notes Lite
Jag saknade en anteckning app till min telefon. Och letade länge efter en bra. Sen hittade jag denna.
En app som ser ut som Iphones anteckningar.

pic.twitter.com/RmAAfMun


sannas rum

Gillar din design, enkel men väldigt snygg!

2011-12-19 07:45:50
Bloggadress: http://sannasrum.se
Bea

Nu har jag haft min sista tenta och kommer att bli snabbare på att svara på kommenterer i fortsättningen :D ! HAr haft så mycket att göra i veckan så har inte hunnit med. Men nu har jag jullov :D !! Ska till sälen och Kanarieöarna, ska du hitta på något kul på nyår eller i jul :) ??



Kram från mig, BEa !

2011-12-19 12:53:31
Bloggadress: http://svettlukt.se



Namn Email Bloggadress