4 December

Hej på er!

Jag tänker låttsas som att mina förra inlägg aldrig hänt, så jag raderade dom.
Så nu kan jag blogga helt normalt, hehe.

Hursomhelst, den här helgen åkte min mamma och syster till Västerås.
Det var uttagning till SM för 16 åringar i Innebandy, jag var ensam hemma på fredag.
Men sen igår kom Mona och sovde över, eller sovde och sovde. Vi dygnade.
Vi målade naglarna, gjorde knäck runt halv 2, tittade på tre filmer och la ansiktsmasker.
Sen runt 7 somnade vi i soffan medan vi kollade på Mamma Mia, fast sen vaknade vi igen
vid slutet av filmen. Roligt hade vi det i alla fall, och nu är jag verkligen trött.

Imorgon ska jag upp 7.30 och gå till skolan igen, kan det inte bara bli jullov?
Jag vill slippa all matte, som jag ligger lite efter i. hehe. Som vanligt.

Kommer nog några fler inlägg idag, vi hörs!





Namn Email Bloggadress